Look's like you're in . Go to US store? Yes or No

Meny
0 Kurv
ILIA Beauty

 

 

Mer om merket

Vår hud er vårt største organ og kan absorbere omtrent alt vi legger til overflaten. ILIA er formulert med tanke på dette, og opptatt av å skape de reneste produktene mulig. Den etisk-bærekraftig tilnærming nedfelt i hver brikke er fylt med sertifiserte økologiske bioaktive plantestoffer som gir næring og forynger huden.

Kvaliteten på produktet er avspeilet i emballasjen. Alle krem ​​leppe produkter befinner seg i en elegant resirkulert aluminium. Hvert produkt er fylt med opp til 85% bioaktive organiske ingredienser. En kombinasjon av på trend pigmenter og super nærende elementer har satt ILIA bortsett fra konvensjonene av organisk skjønnhet.

ILIA lanserte sin første kolleksjon av 6 Tinted Lip Klimaanlegg i Vancouver, Canada i 2011. Filosofien bak nå LA baserte merke vokste fra nysgjerrighet til å forstå ingrediensene på baksiden av en leppestift boks noen år tidligere av dens grunnlegger, Sasha Plavsic.

I motsetning til mange organiske kosmetiske merker på markedet, referert Sasha til sine røtter i merkevarebygging og fokusert på det visuelle estetiske av linjen. Når den moderne innpakning var på plass, var det viktig at kvaliteten på produktet ytelse stod ut som noe nytt og unikt i skjønnhetsindustrien. Herfra søkte hun ut flere kjemikere og en organisk leverandør for å skape et etisk produkt og opprettholde full oversikt fra start til slutt.

Sasha ble født i Vancouver, og vokste opp i landlige omgivelser 30 minutter utenfor byen. Hennes yngre bror og nå forretningspartner, Zachary Ilia, led av akutt astma og allergi som et lite barn. Hennes mor, søkt homøopatiske midler for å bidra til å helbrede hennes sønn, som inkluderte en av grunnleggerne av en økologisk mat co-op med flere familier. Gjennom prøving og feiling, ble Zac helbredet primært gjennom kosten, og fortsatte med å konkurrere i 2008 og 2012 Olympic Games.

Sasha interesser falt i design, studerte typografi i London og New York. Gjennom hennes tjueårene, hun flyttet flere ganger, landing i Los Angeles i 2006 for en merkevarebygging og markedsposisjon i eyewear bransjen. Arbeider sammen med merker som Oliver Peoples, Chrome Hearts og Cartier brakte en bevissthet til en verden av engros og detaljhandel. Etter hun returnerte til Vancouver i 2009 etter et sabbatsår av reiser, re-branded Sasha et lokal aromaterapi selskap av dagen, og jobbet på ILIA om natten.

Etter lanseringen vokste ILIA produktlinje fra seks til førti stykker i mindre enn to år med fokus på lepper. Utvalgte forhandlere inkluderer Colette, Barneys, Harvey Nichols, IT, og Net-A-Porter. ILIA har raskt plassert seg som en nisje farge kosmetisk linje tilgjengelig i over 15 land globalt.

ILIA Beauty